Ta teden se destinacija Slovenska Istra predstavlja na najpomembnejšem italijanskem B2B sejmu TTG v Riminiju. V okviru sejemske predstavitve se je danes odvila tudi novinarska konferenca.
Občina Ankaran, Turistična organizacija Koper ter Turistični združenji Portorož in Izola so ponovno združili moči. Ta teden se predstavljajo na italijanskem B2B sejmu TTG v Riminiju, kjer je slovenska Istra, skupaj s Postojnsko jamo, prevzela vlogo nosilca animacije na slovenski stojnici. Tokrat se predstavlja z zgodbo morja, soli, ribištva in starih obrti, predvsem pletenja vozlov in ribiških mrež, ki jih na sejmu prikazuje gospod Ladislav Štrukelj. Poleg same animacije je poskrbljeno tudi za pogostitev sedanjih in bodočih italijanskih poslovnih partnerjev, za kar skrbi ekipa Gostilne Sonja, na čelu z Dušanom Brkičem.
Danes se je na sejmu odvila tudi novinarska konferenca, na kateri sta direktorja turističnih združenj, Igor Novel in Dean Kocjančič, destinacijo slovenska Istra še podrobneje predstavila pomembnim italijanskim urednikom, novinarjem in blogerjem.
TTG Incontri je sicer vodilni dogodek potovalne industrije v Italiji, hkrati pa eden pomembnejših mednarodnih B2B turističnih dogodkov v Evropi. Od 10. do 12. oktobra tako sejmišče v Riminiju istočasno gosti mednarodne salone TTG Travel Experience, SIA Hospitality Design in SUN Beach & Outdoor Style, kar skupaj predstavlja največje prizorišče posvečeno turizmu na italijanskem trgu. V preteklem letu je TTG obiskalo več kot 72.000 posameznikov in strokovnjakov s področja turizma iz 90 držav.
Slovensko Istro je v prvih osmih mesecih letošnjega leta po podatkih SURS-a obiskalo 74.286 italijanskih gostov, ki so pri nas opravili skupaj 197.346 nočitev. Italijanski trg je za Istro zelo pomemben, gostje iz tega trga pa predstavljajo okoli 14 % vseh tujih gostov po opravljenih nočitvah.
Skupne aktivnosti pa se nadaljujejo tudi na drugih trgih. Že naslednji teden bo slovensko Istro obiskala srbska novinarka, ki pripravlja obsežnejšo reportažo o destinaciji. Prav tako pa je v zaključni fazi skupni video destinacije, v sklopu katerega smo pridobili tudi nove foto materiale.