Družba Fructal se ponovno predstavlja na največjem mednarodnem sejmu prehrambene industrije SIAL 2016, ki poteka v Parizu od 16.10. do 20.10.2016. – Z nastopom na sejmu želi Fructal utrditi svoj položaj na tujih trgih, kamor je uspešno vstopil po predstavitvi na SIAL-u 2014 in vstopiti na nova tržišča. – Frutabela, ki so jo v Fructalu razvili skupaj s Koleasrsko zvezo Slovenije med nominiranci za posebno nagrado za svetovno inovacijo. Po uspešni predstavitvi na SIAL-u predlansko leto, so v Fructalu začeli ambiciozno pot ekspanzije poslovanja na Kitajsko, Bližnji in Srednji vzhod ter v države južne Afrike. Z namenom utrditve svojega položaja na teh trgih, kakor tudi osvajanja novih trgov, se Fructal tudi letos predstavlja na sejmu SIAL, ki te dni poteka v Parizu. Gre za največji mednarodni sejem prehrabene industrije, kjer se letos predstavlja 7.000 razstavljalcev iz več kot 100 držav.
Družba Fructal je – skupaj s Skupino Nectar – predstavila ves svoj asortiman na inovativnem in atraktivnem predstavitvenem prostoru v izmeri 124 m2. V skladu s trendi v prehambeni industriji je letos poudarek na predstavitvi bio izdelkov. Inovativnost Fructalovih izdelkov pa so prepoznali tudi ocenjevalci “SIAL innovation awards”, saj je bila Frutabela, ki jo je lani Fructal razvil skupaj s Kolesarsko zvezo Slovenije in je zaradi svoje sestave namenjena rekreativnim športnikom in vsem, ki aktivno preživljajo prosti čas, nominirana za nagrado v kategoriji svetovnih inovacij na področju prehrane. Ob tem je Goran Medić, direktor Fructala poudaril: “Nastop na sejmu SIAL predlansko leto se nam je zelo obrestoval, saj smo navezali stike s številnimi poslovnimi partnerji na takrat za nas novih trgih v tujini. Kot primer lahko navedem Fructalov vstop na zahteven in specifičen kitajski trg, ki je posledica našega nastopa na sejmu SIAL v letu 2014. Z letošnjim nastopom na sejmu želimo utrditi naš položaj na trgih, kjer že nastopamo, računamo pa tudi na to, da se nam odprejo vrata na nova tržišča, npr. v Savdsko Arabijo oz. Indijo.” Fructal sicer ustvari 60% prihodkov na domačem trgu in 40% na tujih trgih. Svoje izdelke izvažajo na okoli 40 trgov; države Evropske unije in jugovzhodne Evrope sta njihovi največji izvozni področji, sledijo pa še države severne Afrike, države Bližnjega in Srednjega vzhoda ter Kitajska. V lasnkem letu so beležili rast prihodkov iz naslova izvoza, enak trend pričakujejo tudi letos.