V Trstu, natančneje na sedežu organizatorja Barcolane, so priprave na jesensko Barcolano v polnem teku. Klub “Società Velica di Barcola e Grignano” bo letos organiziral že 51. izvedbo te priljubljene in najbolj množične regate, ki uradno nosi ime Coppa d’autunno (Jesenski pokal), a se je med navdušenci po celem svetu prijelo ime Barcolana. Po besedah organizatorjev, bo letošnja izvedba organizacijsko storila korak več. Načrtno so se lotili priprave lastne blagovne znamke in celostne grafične podobe in v sklopu tega predstavili nekaj novosti.
Predstavili nekaj novosti Barcolane 51
Med glavnimi je vsekakor zagon lastne e-commerce platforme, ki bo služila kot promocija celotni prireditvi. Predstavili so tudi najbolj pričakovan artikel, uradne polo majice. Po dolgoletnem sodelovanju s Slamom, je tokratna kolekcija oblačil znamke North Sails. Obeta se ša novost glede kopenskega dogajanja, Barcolana Village, ki naj bi tokrat naj bi zasedel tudi del osrednjega trga Piazza Unita.
Čeprav je do regate še 80 dni, je število vpisanih plovil že visoko, kar daje organizatorjem dobro popotnico, predsednik Mitja Gialuz pa je sklenil “Naredili smo ogromen korak naprej. Poleg promocijskih aktivnosti vlagamo ogromno energije v razvoj in svetovno prepoznavnost lastne blagovne znamke, kar je velik strateški premik v smislu lokalne promocije ter mednarodne prepoznavnosti…”