Na Turističnem združenju Izola se zavedamo pomena digitalnega marketinga za promocijo turizma. Tako prenašanje ključnih sporočil pravim personam kot tudi sam razvoj turističnih produktov slonita prav na dobrem poznavanju ciljnih person. Skozi letošnjo glavno poletno sezono bomo tako v Izoli izvajali poglobljeno raziskavo person, torej naših obiskovalcev. Informacije, ki jih bomo z raziskavo pridobili, bodo ključnega pomena za načrtovanje razvojnih in promocijskih aktivnosti turističnega gospodarstva na območju občine Izola.
Z namenom razvoja Izole kot turistične destinacije smo na izolskem turističnem združenju v zadnjih letih že izvedli nekaj strateških projektov, ki podpirajo načrtovani razvoj. Med drugim smo opredelili ciljne persone naših gostov in pripravili strateške smernice za razvoj destinacije, ki opredeljene persone že upoštevajo pri izvajanju aktivnosti. Ker smo ciljne persone opredelili sami, v sodelovanju z lokalnim turističnim gospodarstvom, a z metodo fokusne skupine, na osnovi lastnega poznavanja in opazovanja gostov ter spremljanja turističnih trendov, želimo te persone preveriti tudi v praksi in na lastnem “terenu” ugotoviti prisotnost, velikost, značilnosti in nakupno pot teh person. Persona nam pove, kdo je naš obiskovalec, kaj si želi doseči, kako razmišlja, zakaj se odloča tako, kot se, ter kako, kje in kdaj kupuje. Poznavanje kupca oz. obiskovalca je nepogrešljivo za vsebinski marketing, spletno oglaševanje in na splošno za digitalni marketing.
S tem namenom smo v sklopu projekta Izola Digital pridobljena sredstva izkoristili tudi za konkretno analizo ciljnih person na podlagi izsledkov raziskave na terenu. Gre za prvo tovrstno raziskavo na območju občine Izola v zadnjih letih, zato bodo pridobljene informacije ključne tudi za razvoj same destinacije v prihodnje. Na osnovi zbranih informacij bomo ugotovili, ali res vse opredeljene persone predstavljajo potencial in jih je upravičeno ciljati, oziroma na katere se je potrebno konkretneje osredotočiti. Strukturo in poznavanje person bomo uporabili pri nadaljnjem načrtovanju strateškega razvoja in taktičnih aktivnosti, vsem turističnim in gostinskim ponudnikom pa bo raziskava v pomoč pri razvoju konkretne ponudbe na destinaciji.
Raziskava bo potekala štiri mesece: od začetka junija pa do konca septembra 2019. Anketni vprašalnik bo postavljen na posebnem spletnem naslovu, informacijo o raziskavi pa bomo skupaj z lokalnimi ponudniki na različne načine razširili med obiskovalci (tablice na recepcijah, letaki s QR kodo, nagradna igra). O sami izvedbi smo že informirali turistično gospodarstvo, ki nam bo seveda pomagalo pri zbiranju podatkov in motiviranju obiskovalcev za izpolnjevanje anketnih vprašalnikov. Projekt izvajamo v sodelovanju z izbranim zunanjim izvajalcem, podjetjem ARHEA Solutio, d.o.o.