Love Istria, blagovna znamka, pod katero se promovirajo štiri istrske destinacije, se je včeraj, 22. marca, predstavila v središču Milana. Predstavniki turističnih organizacij so novinarje povabili k odkrivanju bogate naravne in kulturne dediščine slovenske Istre, edinstvene wellness ponudbe, kulinarike, aktivnosti na prostem in edinstvenih doživetij.
Glavni namen dogodka v elitni restavraciji Identità Golose, kjer se je zbralo več kot 35 predstavnikov medijev, kot so Il Giornale, Corriere della sera, Mediaset, Dove, Femminile F in drugi, je bil krepitev promocije destinacije slovenska Istra – Love Istria – na italijanskem trgu. Po upadu prenočitev italijanskih gostov v času pandemije se z letošnjim letom kažejo znaki okrevanja tega, za slovensko Istro, ključnega tržišča.
»Italijanski trg je leto 2022 zaključil na drugem mestu po prenočitvah, a je še vedno zaostajal v primerjavi z letom 2019. V prvih mesecih letošnjega leta smo opazili veliko zanimanje za Slovenijo, ki se bo zagotovo nadaljevalo tudi v poletnih mesecih. Verjamemo, da je predstavitev pod enotno blagovno znamko Love Istria izjemna pozitivna novost za italijanske medije. S fokusiranimi promocijskimi aktivnostmi na trgu želimo doprinesti veliko zanimanja za Slovenijo in slovenske Istro z željo, da bi Italija postala spet ključni trg za celotno destinacijo,« je po novinarski konferenci povedal Aljoša Ota, vodja predstavništva Slovenske turistične organizacije v Italiji.
Na dogodku, ki je bil organiziran v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo, sta mag. Patricija Gržinič iz Turističnega združenja Portorož in Peter Žudić iz Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper medijem predstavila ponudbo destinacije s poudarkom na doživetjih, ki so jih v zadnjem letu razvijale tako turistične destinacije kot tudi turistično gospodarstvo. Manjkale niso niti istrske jedi izpod rok chefa Dušana Brkića iz Gostilne Sonja in vina Posestva Brič, ki so poskrbeli za izbran kulinarični zaključek srečanja.
Predstavitev je že obrodila sadove, saj je več predstavnikov medijev izrazilo interes za sodelovanje in že napovedalo obisk destinacije.