V koprski Luki so uspešno opravili tehnični pregled pomembne investicije na Terminalu za avtomobile. Dokončali so namreč izgradnjo VI. skupine tirov, ki vodi do središča drugega največjega skladišča avtomobilov v pristanišču in s tem pridobili hitrejši in optimalen vlakovni dostop za pretovor vozil. Novo skupino tirov sestavljajo štirje tiri dolžine cca 700 metrov vsak. Velika prednost nove investicije je, da bo lahko vsak tir sprejel celoten vlak, ne da bi ga pri tem morali deliti. Novi tiri imajo posebno razsvetljavo zgornjega in spodnjega dela platforme vagona, kar omogoča pretovarjanje tudi ponoči. Na tirne zaključke bodo namestili hidravlične večnivojske prekladalne jeklene ploščadi, skladne z novimi standardi in zahtevami proizvajalcev, za lažje pretovarjanje avtomobilov z vagonov. Nova harfa ima 5 kretnic in je že pripravljena na gradnjo novih skupin tirov.
Krajša transportna pot
Vodja Terminala za avtomobile Gregor Belič je ob tokratni priložnosti dodal »Noviželezniški tiri so za nas pomembna pridobitev, ki bo povečala vagonsko produktivnost terminala, saj se transportna pot do skladišč tako bistveno skrajšuje. Dodatne kapacitete omogočajo večjo fleksibilnost terminala in posledično hitrejši obrat avtomobilskih vlakov, kar je nedvomno velika prednost za naše kupce.« V sklopu vzdrževanja luške železniške infrastrukture so v Luki obnovili tudi dva pomembna mostova: tistega preko preliva (Škocjanski zatok–morje), ki z železnico povezuje območje generalnih tovorov, in stari most čez Rižano, ki je bil dolgo edina železniška vez z drugim pomolom, danes pa služi kot dostavni tir za novo skupino tirov.